Тіршілік тынысы Сырдария аудандық қоғамдық-саяси газет

PDF нұсқалар мұрағаты

№80 газет

15 қазан 2019 ж.

№79 газет

12 қазан 2019 ж.

№ 78 газет

08 қазан 2019 ж.

Жаңалықтар мұрағаты

«    Қазан 2019    »
ДсСсСрБсЖмСбЖс
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031 
» » Арықтау: бөлшектік тәртіппен тамақтану

Арықтау: бөлшектік тәртіппен тамақтану

Бөлшектік тәртіппен тамақтану — артық салмақтан арылтып қана қоймай, денсаулықты жақсартуға да көмектеседі. 
Бөлшектік тәртіппен тамақтану қағидалары: 

– Бұл диетаның басты ережелерінің бірі — әр 2-3 сағат сайын тамақтану; 
– Тамақ үлесі көп болмауы керек, яғни тамақтану үлесіңіз 1 стақанға сыйуы қажет; 
– Күніне 5-8 рет тамақ ішу керек. Ол негізгі (таңғы ас, түскі ас, кешкі ас) және жеңіл-желпі тамақтанудан тұрады; 
– Тамақтанудың үшеуінде ыстық тамақ болуы керек; 
– Таңғы ас ең тойымдысы болуы керек және ол күрделі көмірсулардан (мысалы, ботқа) тұруы қажет; 
– Тамақтың калориясын есептеп жүру маңызды, бір күнде 1600 калориядан (әйелдер үшін) артық тамақ жемеген жөн; 
– Қантсыз су мен шайды шектеусіз мөлшерде қолдануға болады; 
– Тамаққа тәбетіңіз болмаса да тамақтану жүйесін қатаң сақтау қажет; 
– Кешкі аста ыстық тамақ болғаны дұрыс. Етті тағамдар немесе бұқтырылған көкөністер жеңіз; 
– Негізгі тамақтанудың арасындағы жеңіл-желпі тамақтар көкөністер, жемістер, дәнді нан, майсыз сүзбе, сұлы жармасы және табиғи йогурттан тұра алады. Негізгі тамақтану арасында кофе, тәттілер, шоколад, жаңғақтар, фаст-фуд қолданбаған жөн, себебі олардың калориясы көп, майлы және қантты; 
– Тәуліктік астың үлесі ағзаға қажетті дәрумендерден, ақуыздардан, майдан, көмірсулардан және басқа да пайдалы заттардан тұруы керек; 
– Бөлшектік тәртіппен тамақтануды демалыс күндерден бастаған жөн; 
– Бір күн бұрын ертеңге арналған мәзірді, олардың арасындағы уақытты және тамақтың калориясын есептеп қойған дұрыс; 
– Егер адам күнделікті үш рет тамақтану арасында қарны ашпаса, онда бөлшектік тәртіппен тамақтану ол үшін артық болады; 
– Бөлшектік тәртіппен тамақтану жылдам артық салмақтан арылғысы келетін адамдарға келмейді. Бұл диета ұзақ уақытқа есептелгенмен, тұрақты нәтижесімен қуантады; 
– Ағзаға артық салмақтан арылуға көмектесу үшін және денені қалыпта ұстау үшін бөлшектік тәртіппен тамақтануды физикалық жаттығулармен үйлестіре білу керек; 
– Етті шикі көкөністермен (әсіресе, жасыл түсті көкөністермен) бірге қолдану ұсынылады. Көкөністің мөлшері еттің көлемінен 3 есе артық болуы керек; 
– Артық салмақпен күресуде тәттіден толықтай бас тарту міндетті емес. Күніне бір рет зефир немесе мармелад жеуге рұқсат етіледі. 
Бөлшектік тәртіппен тамақтануды спортпен үйлестіру керектігін ұмытпайық. Физикалық жаттығулармен айналысып және жиі-жиі аздап тамақтана отырып, дене пішініңізді 3 апта көлемінде қалпына келтіруге болады. Диетологтардың айтуынша, бөлшектік тәртіппен тамақтанудың арқасында кез келген әйел адам аптасына 3 килограмм артық салмақтан арыла алады. Қарныңыз ашпай, диетасыз, тек тамақтану тәртібін қатаң ұстанып және аптасына бірнеше рет қана спортпен айналысып, жақсы нәтижеге қол жеткізе аласыз.
30 маусым 2019 ж. 202 0
  • Акимата Кызылординской области
  • Сайт президента
  • Нұрлы жол
  • Рухани Жаңғыру
  • Жаңғыру 30
  • Egov
  • Digital Kazakhstan
  • Нақты қадам