Тіршілік тынысы Сырдария аудандық қоғамдық-саяси газет

PDF нұсқалар мұрағаты

№ 90 газет

19 қараша 2019 ж.

№ 89 газет

16 қараша 2019 ж.

№ 88 газет

12 қараша 2019 ж.

Жаңалықтар мұрағаты

«    Қараша 2019    »
ДсСсСрБсЖмСбЖс
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 
» » ДӘРІНІҢ КЕСІРІНЕН ҚАЛЫҢ ТҮК БАСҚАН

ДӘРІНІҢ КЕСІРІНЕН ҚАЛЫҢ ТҮК БАСҚАН

Испанияда 16 бала асқазан ауруын емдеу үшін омепразол қабылдағаннан кейін беттерін қалың түк басқан. Медикаменттерде түктердің өсуін ынталандыратын миноксидил шыққан. –дейді reactor.inform.kz

Құрамы дұрыс емес медикаменттер 30 аса дәріханаға түскен болуы мүмкін. Осы оқиға билікке мәлім болғаннан кейін оны сатылымнан шығара бастаған.

Дәріні шығарған фармацевтикалық компанияның лицензиясы тоқтатылған. Компанияның өкілі өндірістегі қателік Үндістандағы жеткізушінің зауытында жіберілген дейді.

Балалар дәрілерді ішуді тоқтатқанда түктің өсуі кеміген.

29 тамыз 2019 ж. 313 0
  • Акимата Кызылординской области
  • Сайт президента
  • Нұрлы жол
  • Рухани Жаңғыру
  • Жаңғыру 30
  • Egov
  • Digital Kazakhstan
  • Нақты қадам